ÕPILASTE VEDU

 

Õpilasliin Pöögle suunal.  Vedaja Hiie Transport OÜ

Bussipeatus

Väljumisaeg

Väljumisaeg

Kooli

7:05

16:00

Karksi-Nuia

7:10

16:02

Kassepa

7:16

16:06

Odra

7:20

16:10

Saate

7:28

16:16

Lopa

7:30

16:21

Võnge

7:35

16:25

Pöögle

7:37

16:28

Leeli

7:39

16:29

Näsare

7:40

16:30

Karksi-Nuia

7:43

16:33

Kooli

7:45

16:36

 

Õpilasliin Polli ja Karksi suunal. Vedaja Hiie Transport OÜ

Bussipeatus

Väljumisaeg

Väljumisaeg

Kooli

15:40

*

Karksi-Nuia

15:43

17:00

Lossimäe

15:46

17:03

Seedri

15:48

17:05

Polli

15:50

17:07

Allaste

15:51

17:10

Kivimaja

15:53

17:12

Kaubi

15:57

17:16

Veneküla

16:00

17:19

Polli

16:04

17:20

Seedri

16:05

17:21

Lossimäe

16:07

17:22

Kaali

*

17:23

Morna

*

17:26

Liivaku

*

17:29

Metsavahi

*

17:31

Tuhalaane

*

17:34

Metsavahi

*

17:37

Liivaku

*

17:41

Morna

*

17:44

Kaali

*

17:47

Karksi

*

17:49

Lossimäe

*

17:51

Karksi-Nuia

16:12

17:55

Kooli

*

*

 

Hommikune õpilasliin Abja-Paluoja-Halliste-Karksi-Nuia suunal. 

Vedaja Hiie Transport OÜ

 

Bussipeatus

Väljumisaeg

Abja-Paluoja

7:12

Kuksi

7:16

Kulla

7:18

Halliste

7:20

Allaste

7:24

Kivimaja

7:25

Kaubi

7:28

Veneküla

7:31

Polli

7:36

Seedri

7:37

Lossimäe

7:39

Karksi-Nuia

7:43

Kooli

7:45

 

Õhtune õpilasliin Halliste-Abja-Paluoja-Karksi-Nuia suunal. Hiie Transport OÜ

 

Bussipeatus

Väljumisaeg

Karksi-Nuia

17:35

Kivimaja

17:37

Allaste

17:40

Halliste

17:45

Kulla

17:47

Kuksi

17:49

Abja-Paluoja  

17:53

Karksi-Nuia

18:05

___________________________________________________________________________

 

 

Uudised

« Tagasi

Liiklusohutuskampaania „Vali õige kõrgus!“

22. august kuni 18. september 2016 kestab Maanteeameti ja Politsei- ja Piirivalveameti liiklusohutuskampaania „Vali õige kõrgus!", mille põhieesmärk on sõidukijuhtide ja kaassõitjate teavitamine peatoe õigele kõrgusele reguleerimise olulisusest ja vale kõrgusega kaasnevatest tagajärgedest.  
 
Euroopas saadakse liiklusõnnetuste tagajärjel keskmiselt 36% selgroo- ja kaelavigastustest ning iga kahekümnenda puhul on tegemist ägeda traumaga. See tähendab, et kahjustuskohast allpool puudub igasugune seljaajust lähtuv funktsioon, st liigutused, põie- ja soolekontroll, tundlikkus. Eestis on vanusegrupis 20-29. a need näitajad veelgi hullemad, sest lausa 60%  on fikseeritud liiklusõnnetus ränga vigastuse põhjusena. 
 
Eesti Uuringukeskuse 2016. a küsitluse tulemustest ilmneb, et elanike teoreetilised teadmised peatoe õige reguleerimise kohta autosõidul on oluliselt paremad, kui nende praktiline rakendamine. Kuigi ohutu peatoe asendiga oli kursis ¾ vastajatest, ei reguleeri ligi pooled neist seda võõrasse autosse istudes õigesse asendisse ning kaasreisijate peatoe asendile ei pööra tähelepanu ligi 60% autojuhtidest. Kõiki sõitjaid arvestades paiknes 2016. aastal Eestis peatugi õiges asendis ainult 53%-l.
 
Autoõnnetuse korral on peatoe ebaõige kõrguse tõttu väga suur risk saada surmavaid vigastusi või seljaaju trauma. Kokkupõrkel paiskub inimese pea kineetilise jõu rakendumisel tahapoole. Kui peatugi asetseb madalal või peast eemal, ei taga see kaitset, vaid laseb peal liikuda liiga kaugele. Parima kaitse tagamiseks peab peatoe ülemine äär olema peast kõrgemal või vähemalt sellega ühel tasemel ning peatugi asetsema peale võimalikult lähedal. 
 
Kampaania raames on loodud koduleht https://peatugi.ee, kus saab lähemalt lugeda peatoest ja selle õigest reguleerimisest ning vaadata ka EuroNCAP temaatilist videot ja kampaania reklaamklippi. 
Lisaks on olemas ka FB leht https://www.facebook.com/mnt.ee/?pnref=story.