Uudised ja teated

« Tagasi

Tööjõu kaardistamise küsitlus - Teenus- ja kõnekeskused 2015

Eestis on mitmeid kliendi kontaktikeskusi, kus töötajatel tuleb vastata sissetulevatele kliendi kõnedele/meilidele, korraldada klientide ja ettevõtte teabevahetust, pakkuda spetsiifilisi teenuseid (nn reisikorraldus, raamatupidamine jne). Kuna tihtipeale on tegemist rahvusvahelise kliendiga, siis peab suhtlus olema võõrkeeles. Selleks, et olemasolevad keskused julgeksid laieneda ja uued asutada Tallinnast või Tartust kaugemale, tuleb mõista, palju on maakondades/omavalitsustes olemas inimesi, kes oleksid valmis taolist tööd tegema ja mis keeli peale eesti ja vene keele veel vallatakse. Töötasu oleks vähemalt Eesti keskmine ja lisatasud oleneksid lisakeeltest või spetsiifilistest oskustest.

Mõistmaks potentsiaali, on maakondlikud arenduskeskused ja omavalitsusliidud kaardistamas huvi kirjeldatud töövõimaluse vastu.

Eesti keelne küsitlus on leitav siit (http://goo.gl/forms/DPedBt5C0X) ja inglise keelne siit (http://goo.gl/forms/ctUHokwDeA).

Küsitluse täitmine võtab kõigest paar minutit aega.